ماندگاری یک تبلیغ چاپ شده
یکی از مزایای عمدهای که تبلیغات چاپ شده نسبت به تبلیغات تلویزیون و یا اینترنت دارند، دوام و ماندگاری آنهاست. به عنوان مثال یک تبلیغ تلویزیونی با توجه بهقرارداد مالیای که دارد، ممکن است مدت زمان مشخصی پخششود و یا بسیاری از تبلیغاتآنلاین، پس از مدتی حذف و یا جانشین میشوند؛ درحالیکه آنچه روی ورق چاپ میگردد، مدت زمان بیشتری دوامخواهدداشت، بهعنوان مثال یک تبلیغ کوچک از یک محصول نهچندان شناختهشده در یک مجله متوسط، ممکناست تا ماهها و یا حتی سالها باقی بماند و توسط افراد زیادی خواندهشود، تازمانی که فردی آن را در سطل زباله بیاندازد. از طرفی بسیاری از آگهیهای چاپی درتیراژ بالا چاپ میشوند و تعداد زیادی از آنها به دست مخاطبان میرسد. بنابراین باید گفت میزان ماندگاری یک تبلیغ چاپشده به مراتب بسیار بیشتر از شیوههای تبلیغیمدرن است و سرمایه گذاری درزمینه چنین روشهای تبلیغاتی، طول عمر بیشتری را برای تبلیغ مذکور در پیخواهدداشت.